tirsdag, december 11, 2012

Nu er det altså en dreng på mere end 2 år.

Her er jo så Oskar, som i alle sikkert ved er lidt mere end to. Og det at være lidt mere end to, er altså noget stort. Oskar er jo blevet så utrolig dygtig til at snakke, og det er begyndt at give mange guldkorn, og ikke mindst begyndt at vise, hvordan Oskar helt præcis er som den lille dreng, han nu engang er.

Så jeg har lige 3 gode citater, som (i hvert fald jeg synes) er lidt sjove :).

1. Oskar er begyndt at være utrolig glad for fjernsynet, og det resultere nogle gange i, at han sidder der lige inden vi skal have aftensmad. Når så maden er klar og siger nu er der mad, løfter Oskar hånden op, som om han laver stop tegn, og siger: Nej, ellers tak mor!

2. Her den anden morgen fik Oskar en clementin. Men han havde simpelthen gang i så meget andet, så jeg tænkte at vi ligeså godt kunne skifte ham, også kunne han spise bagefter. Men da jeg så beder ham om at hente ble og vådservietter, løfter han pegefingere af mig og siger: Jeg spiser clementin mor!

3. I går var der håndbold, og samtidig med det, fandt Oskar nogle 3D-briller som han tog på og gik rundt med. Så "opdager" han fjernsynet og stiller sig så rimelig tæt på, hvorefter han siger til fjernsynet: Hej med jer piger!

1 kommentar:

  1. Rigtig køn dreng. :)

    Håber du tager et kig forbi min blog?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet