lørdag, december 08, 2012

New in ... min body shop samling.

Jeg er, som så mange andre, kæmpe fan af bodyshop. Så jeg har forkælet mig selv .. ikke en smule, men en del!



billede 1.
Der ser vi en omgang sminke. Jeg manglede noget til ansigtet som kunne give lidt farve i denne vinter tid, da jeg absolut ikke går i solaire, men samtidig noget som ikke går ind og lukker huden helt til. Så jeg er på mineral makeup.
Fik fat i en foundation, som skal ligges let på med pensel. Dernest er det sol pudderen med glimmer i, som ligger ovenpå. Tilsidst er det pudder kuglerne, som bare lige skal fremhæve kinderne :).
Jeg elsker det resultat man får, da det ikke ser så påført ud, men stadig passer til resten af kroppens hud.

billede 2.
Jeg har førhen været super hård mod mit hår, og her lige siden brugt body shops produkter til håret. Mit hår har virkelig haft godt af det, og er nu "bare" blevet mit helt almindelige tørre hår (og endnu mere tørt i denne tid!). Så derfor stod den på en ny omgang shampoo. Jeg har før brugt rainforest shampoo og balsam, og mest honning udgaven. Men det var mest for plejens skyld, og er nu kommet til denne shampoo, som går ind og plejer alm. tørt hår. Så shampoo og balsam også fik jeg en coconut oil som er både hår plejende men som også fungere som en slags voks, til lige at løfte håret :).

Det blev dyrt, men jeg er glad :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar