torsdag, december 06, 2012

mere end et år siden jeg var til frisør.

Så i dag skal der virkelig gøres noget ved det.
Jeg tager ind til byen sammen med Oskar her om lidt, og der skal vi mødes med Nana. Vi starter med en frokost også skal jeg til frisøren kl. 13.45 .. Glæder mig til at få noget forholdsvis sundt hår igen.

Senere i dag, tager jeg ud og spiser med en gammel folkeskoleveninde. Bliver skide hyggeligt! Og derefter regner jeg med et lille visit til gode gamle Corners, det er jo torsdag? :)

Skal nok ligge et billede ind af mit hår, når det engang er blevet smukt igen. Vi ses.

1 kommentar:

  1. Årh det kender jeg for godt det med håret :)
    Men lyder dejligt med en tur til frisøren - det er altid dejligt :)

    Glæder mig til at se et billede når du har været
    der :)

    & God jul til dig og Oskar :)

    xoxo
    //simoneshverdagstanker.blogspot.dk

    SvarSlet