tirsdag, december 18, 2012

Julens hygge skal frem!

Og det er selvom vi lige er flyttet ind et nyt sted, og tingene stadig ikke er helt på plads ..
Stemnings billeder, af det pynt der har fået plads indtil videre ;)



Engle, snemand, julekugler og en sød juledekoration som Oskar har lavet (med hjælp). ;)

Jeg elsker mit nye hjem, også selvom jeg mangler sofa og tv og lidt forskelligt, så elsker jeg det! Jeg er simpelthen så glad for at vi har fået sådan en lækker lejlighed som denne, og nu glæder jeg mig bare til efter jul (altså glæder mig også til jul), for så kan jeg få købt resten af de ting jeg mangler.
Pengene i december er jo, som altid, lidt små, da der skal købes julegaver her og der :).

Glædelig jul og Godt nytår! Jeg håber at i hører fra mig inden ;)
Ellers rigtig god juletid til jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar