lørdag, december 01, 2012

Julen - hvad skal du lave?

Her i December har jeg valgt at være med i en blogger hygge leg .. Eller jeg ville måske bare kalde det en god starter hvis man føler man lidt er gået i stå.

Den første december har en titel der lyder: Julen - hvad skal du lave?
Så her kommer lidt omkring det jeg skal lave her i julen. I kan jo skrive en kommentar om hvad i måske har tænkt jer at lave, her i juletiden :)

I Julen skal jeg flytte tilbage i Vejle.. Jeg glæder mig simpelthen SÅ meget! Jeg kan næsten ikke vente med at skulle indrette og gøre ved. Har allerede store planer om hvordan den nye lejlighed skal se ud :D
Når jeg er kommet på plads i lejligheden, så står den faktisk utrolig meget på afslapning .. Det er ligesom min plan. Måske noget julebag og lidt hygge .. Bare Oskar og mig.
I julen skal jeg også fejre min far .. Han har faktisk fødselsdag i dag, men vi holder festen i morgen :)
Jeg skal også have købt julegave, samt have tre flettede tasker klar til søde veninder som har bestilt dem.
Udover alt dette skal jeg selvfølgelig også slappe af og ja ... Fejre mig selv :D Jeg fylder nemlig 22 den 28 december, og det bliver fejret nytårsaften i den nye lejlighed. Jeg har inviteret nogle skønne venner og veninder til en slags, indflytter-fødselsdag-nytårs-fest :D Så må vi se hvor mange det kommer ;)
Skal selvfølgelig også holde jul og fejre at Jesus barnet blev født ;)

Jeg er sikker på det bliver en helt igennem FANTASTISK december i år!
Håber også i glæder jer ;) Nu vil jeg gøre mig klar, tage i føtex, også ud og spise senere, og videre i byen :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar