fredag, december 28, 2012

Jeg har fødselsdag, så selvforkælelse er vel okay?

I dag har været en laaang dag. Morgenbord hos min mor, og gæster til hjemmebagte boller og varm kakao. Derfor forkæler jeg mig selv her til aften. Lækker mad og muddermaske senere, tilsidst et dejligt langt varmt bad.

Jeg tror ikke det er til nogen hemmelighed, at jeg er ret vild med asiatisk mad. Så disse friske forårsruller er jo gud for mig!

Du skal bruge:
Rispapir (det er dejligt billigt i søstrene grene)
Store rejer (forkogt)
Agurk
Gulerod
Sukkerærter
Salatblade (saftige)
Purløg
Soya
Chilisauce

Du blødgør dine rispapir under vand, også ligger du dem over på et fugtigt viskestykke, hvor du eller bare kommer, endten de ting jeg har skrevet jeg putter i, eller det du synes skal i :)
Også ruller du dem, og spiser dem :) HUSK de skal dyppes i de forskellige sauce. Velbekomme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar