fredag, december 07, 2012

Går dagens gastronomiske oplevelse.

Ja, min veninde Pernille og jeg var jo så en tur på Conrads og spise i går.
Eftersom jeg har boet hos min far i et godt stykke tid, må jeg indrømme, at trangen til at komme udedørs virkelig trænger mig på nu.
Men det var VIRKELIG lækker mad vi fik.

Jeg bestilte denne lækre karry suppe med kylling og bulger i. Ikke nogen vild ting, men virkelig noget jeg havde lyst til. Jeg har jo en eller anden forkærlighed for supper, og jeg må indrømme at jeg bare havde brug en smagsrig suppe. Og det ønske fik jeg bestemt opfyldt.
Pernille bestilte en lakse salat, som helt sikkert også så sig utrolig godt ud på den tallerken. Jeg tror da også at hun var yderst tilfreds ;).

Efter en dejlig middag, tog vi et smut ned på corners hvor der jo var karaoke. Pernille gik tidligt, og jeg endte egentlig med slet ikke at ville i sidste ende, så jeg gik en halv time tidligere end jeg plejer ..

Men god aften, det var det :).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar