torsdag, december 27, 2012

Det at byttepakker, også Odas.



I dag har min lillesøster og jeg været ude og bytte de gaver der skulle byttes. Min var god og tog Oskar med ud på biblioteket, så vi havde fri til alle vores tøse byt og køb.

Der var utrolig mange mennesker, så vi tog lige en break på Odas.
Begge bestilte vi en frokost bolle, med dampet laks. MUMS hvor var det lækkert. Det smagte så godt, og jeg var måt helt til aftensmads tiden, så det var jo bare perfekt.
Det bedste ved Odas, er at du virkelig for noget lækkert og mundgodt til billige penge. Jeg fik denne lakse frokost bolle med laks, en flaske vand og kom af med 69 kroner ..
det er da til at overkomme.

Nu vil jeg så gøre mig klar, da jeg skal en tur på Corners og synge til karaoke aften. Jeg har fødselsdag efter midnat, så jeg håber lidt at nogen overrasker med en "Hip hurra det' den fødselsdag ..." :)
Men nu må vi se.

Forsat god aften til jer alle sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar