torsdag, november 22, 2012

Sikke travlt jeg har det..

også alligevel ikke ..
Jeg har slet ikke skrevet herinde, og det er simpelthen fordi jeg har haft andre ting i tankerne. Ikke fordi det ikke har været noget at fortælle jer, men simpelthen fordi jeg har glemt bloggen lidt.

Jeg står jo i en situation, at jeg i en tid har været nød til at bo hos min far i Horsens, men her i Horsens er jeg ikke rigtig faldet til, og mine tanker omkring Vejle har bare hjemsøgt mig konstant. Vil bare til Vejle, men jeg har haft svært ved at finde noget at bo i. Nu er heldet så med mig, ja julegaverne kommer tidligt i år.

Jeg og Oskar flytter til Vejle den 15. december, og jeg glæder mig simpelthen så meget! Jeg fik 4 tilbud her i den sidste måned, hvor jeg faktisk stod nummer 1 i kø til dem ALLE SAMMEN!?
Så havde pludselig 4 lejlighed at vælger i mellem.
Nu er der valgt en og jeg kan simpelthen ikke vente til vi flytter ...

Lejligheden lyder på 80kvm, 2 værelser, en dejlig stor stue, helt nyt køkken med lille spisebords plads (evt. til morgenmaden), badeværelse, et lille walk-in closet og en altan som er syd-øst vendt.
Vi skal (med antenne og a/c forbrug) betale 5.988 i måneden! Nye lækre afhøvlede trægulve i alle rum udover køkken og badeværelset.
Jeg er helt vildt glad, og går bare og tæller ned til den 15. .. Så der er altså 23 dage tilbage, her i Horsens.

Jeg har desværre ingen plantegning, men kan måske lave en nogenlunde udgave af lejligheden hvis der er stemning for det.

Der skal selvfølgelig også nok komme billeder ind, når boligen engang er hjemlig indrettet nok, til at jeg synes den skal vises frem :)
Jeg mangler nogle møbler og sådan, men det skal nok komme når pengene er der til det :)

Men ja, så ved i lige nu hvad der foregår ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar