søndag, oktober 07, 2012

Talenttyven. (film anmeldelse)

Så jeg var til for præmiere på filmen, talenttyven som er af selve Jonathan Spang.
Han kom også forbi ;) Jeg fik en video, men det er mest bare med lyd, for min mobil kan åbenbart ikke zoome :D
Men her er den ..

video

Og vi fik jo af vide ar vi MEGET GERNE måtte anmelde filmen rundt omkring ..
Så det gør jeg, men har sgu aldrig gjort det før, men jeg gør mit bedste. Det bliver ikke noget med stjerner, men bare min generelle mening omkring filmen.

Det handler jo om det her boyband som var super fremme i musik branchen, men så gik det nedad .. og nedad .. og ja.
Så skal der noget nyt ud, så de kan komme i gang igen og blive meget større.
Også sker der ting og sager :):)

Det er jo en kommedie og jeg må indrømme at jeg faktisk synes den var ret så god.
Sjove scener og egentlig også en meget god historie, selvom det måske havde været for urealistisk til at jeg ville have valgt at købe billetter til den.
Nå ja, jeg var afsted med Jesper ;)

Men god en aften, og en god film.
Jeg kan godt anbefale den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar