søndag, oktober 14, 2012

Så røg jeg ud.

Til jer der ikke har set voice igår, ja så røg jeg ud.
I skal vide at jeg er okay og super glad. Det vigtigste var for mig, at vise danmarks befolkning og de andre caoches at jeg fortjente at være med :).

Jeg har fået venskaber for livet.. Selvfølgelig hele Lenes fantastiske team ..
Men også mange andre! Deriblandt de to søde piger fra Sharins team. Her er et "gruppe" billede, bag scenen til øvning omkring vores battle :D

Skønne piger ...
Tifanie og Mette. Og Mette var jo så heldig at komme videre i sin battle, så hende synes jeg bare i skal følge videre på http://www.facebook.com/MetteBergOlesen held og lykke til hende!
og super flot klaret .. TIL BEGGE PIGER :D

Jeg glæder mig til at se hvad der sker i fremtiden med mig ..
eller hvad jeg nærmere selv finde på skal ske :) Håber bestemt ikke at det er det sidste man hører fra mig.
God dag <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar