torsdag, oktober 11, 2012

Parfumer+taske.



Jer som næsten altid læser med, ved at jeg for nylig fik pakke post ..
den blev delt i to, og her er resten af den :)

Lækre parfumer .. faktisk dufte med mindre.
Calvin Klein in2u var min første Calvin Klein, og må indrømme at jeg får de dejligste sommer minder, når jeg dufter til den.
Calvin Klein One, altid en god score parfume ;)
Cacharel Amor Amor, var min første sådan .. selv valgte parfume, så den har ligesom noget der minder om det er vokse op, og blive ældre. Føle sig selvstændig.
Yvonne Ryding deodoranten, ja, den minder mig bare om sommer generelt. :) Dejlig frisk luft.

Også en taske mere :D
Den er rimelig fed, synes jeg selv. Er ret godt tilfreds med designet. Tasken er fra NYDP.

Mere pakkepost på vej!!!!!!
Men det er ikke til mig, det er til Oskar fyren ;).
God dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar