søndag, oktober 28, 2012

på københavns hovedbanegård.

Her sidder jeg så.
Efter en fantastisk weekend her i København.
Nu skal i høre lidt mere i detaljer ..

Fredag kom jeg jo tidligt ind og Michelle var klar til at hente mig. Vi startede dagen stille og roligt ud, men var nu fast besluttede på, at vi skulle på sams om aftenen .. Det kom vi ALDRIG!
Vi kom nemlig i den situation, at vi måtte kom derind på gåben, da s toget og cykler blev til en katastrofe. Vi gik langt, men nåede aldrig i mål, og gik derfor tilsidst hjem igen.
Denne tur resulterede i, at jeg har totalt ødelagt mit knæ.. og mine leggins! Øv altså.. sikke en aften, men vi hyggede os super meget alligevel!

Lørdag, total afslapningsdag med tivoli tur og café om aftenen ..
Virkelig hyggeligt, og dejlig stille rolig, efter den der mislykkede tur i byen aftenen før.

Søndag, også stille og rolig, enlig bare en dag hvor vi gjorde os klar på at jeg skulle afsted mod Jylland igen. Men Michelle fik en vagt, så jeg tænkte at det var en oplagt mulighed for at besøge andre, nu jeg endelig var kommet til storbyen. Så jeg var lige et smut hjemme hos Nadia og hendes kæreste Andreas. Super hyggeligt, og tak for aftens mad søde mennesker! Det var VIRKELIG lækkert.

Men ja.
Nu sidder jeg her på København hovedbanegård, og skal med toget kl. 22. Jeg har lånt, my fair lady, af Nadia, og jeg glæder mig til at sidde og stene den i toget. Mon ikke jeg lige finder noget at drikke til turen?
Mad skal jeg ikke have med, for jeg er da bare SUPER mæt, efter Nadias lækre gullashsuppe. mums.

men vi ses.
og Godnat :)

ps. Mens jeg sidder her og skriver, kom Emilie også lige forbi :D
Hvor er det skønt at man kan møde så mange i en storby, når man nu egentlig kender så få mennesker herover.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar