fredag, oktober 12, 2012

Min deltagelse i Voice.

Så jeg er deltager i Voice, og min skæbne står stadig i Lenes hænder, her på lørdag (den 13 oktober).
Det bliver super spændende, og husk nu at følge med ;)

Efter min blind blev vist på tv, er der jo delte meninger blandt Danmarks befolkning, omkring hvorvidt jeg er det fortjent eller ej.
Selvfølgelig ved mine nære omkring og mig selv, at jeg kunne gøre det meget bedre, end min blind. Jeg indrømmer at det var forfærdeligt! Og sikke pinligt, at det skulle gå sådan, men man kan ikke altid planlægge alt.
Jeg var absolut ikke nervøs da jeg gik ind på scenen, men da Lenes stol vendte sig, kom der et kæmpe sus af nervøsitet ind i mig. Og jeg vil sige, at pludselig kommende nervøsitet er den værste, i forhold til den nervøsitet der er optil en optræden.

Dette er bestemt ikke for at undskylde min blind, for den gik som den gik, og jeg er bare super glad for, at Lene syntes der var noget værd at arbejde med. Jeg lover jer, at Lene har nu set hvad jeg kan, og glæder mig til på lørdag, når Danmarks befolkning skal se en langt bedre optræden fra mig end min blind.

Det er dejligt med opbakning fra venner og familie, og det kan virkelig mærkes.
You keep me going on!

Jeg har siden min optræden på tv, været på Corners Pub i Vejle, for at synge karaoke. Og jeg har præsteret at skrive 3 autografer ;)
Den ene var godt nok til min dejlige venindes forældre, og de sidste to var ikke nogen jeg som sådan kendte. Bare nogen jeg havde set før, men ikke kendte. Så det var da lidt sjovt ..
Det har også været folk som så har set mig på tv, også senere på Corners og kommet over efter jeg har sunget, og rost mig.
Det er dejligt, når nu jeg godt selv ved, at den blind ikke var for god. Og at folk så kommer og sige ..
Ved du hvad Emilie, du er sgu virkelig god! Jeg håber du kommer over din blind.

Ja, det varmer bare om hjertet.
Tak for støtte og opbakning
- Emilie Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar