lørdag, oktober 13, 2012

Kunsten i at holde min blog i gang.

Jeg har jo efterhånden haft mine on and off periode, med hensyn til hvor meget jeg har skrevet herinde. Og jeg har selvfølgelig en godt forklaring på, hvorfor det sker, at jeg holder pauser.

For det første skal der selvfølgelig være noget at skrive om.. Eller et evt. billede som jeg har behov for at vise jer. Det er jo en klar ting, der ligesom skal være på toppen, før der kan blive et indlæg.
Men en anden meget vigtig ting for mig, er at jeg hurtigt bliver træt af bloggens udseende. Hver eneste jeg laver om på den, tror jeg at nu er den der virkelig. Men når jeg så bliver træt af designet, så glemmer jeg lidt, at min blog faktisk er der, og derfor glemmer at skrive.

Så det jeg tit gør, for at holder min blog igang ..
Det er at jeg roder med html. :D
samt finder noget interessant, eller tager interessante billeder, som jeg kan blogge om :)

God regnvejrs dag til jer derude.
- Emilie Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar