onsdag, oktober 03, 2012

Hvordan kunne det ske?!

Oskar og jeg har faktisk sovet indtil nu!!!!
Altså .. Jeg havde sat min vække ur til at ringe både kl. 6.30 og kl. 7, men jeg er SLET ikke kommet op til de to tider .. Og Oskar har slet ikke tænkt sig at vågne ..
Så jeg vågnede til en besked fra dagplejen ..

HVOR KIKSET!!!
man skal helst aflevere inden 9, og man skal også ringe inden 9, helst altså .. Og jeg har ikke gjort nogen af de ting. Hvor er det pinligt.
Men hun er super sød, og jeg tager bare en hjemme dag med ham den seje ;)

Nå men det kommer nok ikke til at ske så forfærdeligt meget i dag, så jeg vil hellere fortælle jer om hvad der skal ske i morgen.
Jo altså .. Jeg tror vi tager til Vejle, også tager jeg jo nok på karaoke bar, når ham den dejlige sover. For når vi er i Vejle, så er min mor der jo med ham :) Og det er jo torsdag, så jeg skal nok lige ud og lufte mine lunger en smule. Fantastisk, glæder mig helt vildt, og specielt fordi den søde Emilie kommer og holder mig med selskab.
Det bliver godt.

Nå men, nu vil jeg hygge med ham den bette.
Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar