tirsdag, oktober 02, 2012

Godmorgen beautiful people.

Så jeg fik ikke skrevet til jer i går igen alligevel ..
Men jeg kan da fortælle jer om min søsters og mins oplevelse i går :)

Vi var jo så i fiske spa, og blev "suget" til blødere fødder, af de der såkaldte doktor fisk. Jeg fik desværre ikke taget et billede af det, som ellers var planen, men sådan det.
Jeg kan klart anbefale det. Det var simpelthen så underligt, men dejligt på en eller anden måde. Virkelig sjovt at prøve, og jeg takker min mor for muligheden ;)
Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg prøver det.

Bagefter tog vi en iskaffe nede på Paradis, og det foregik sammen med Olivias kammerat Malte ;) Super hyggeligt og snakken gik. Og tiden gik! Så klokken 17 måtte jeg sige at vi nok skulle tænke på at komme hjemad, fordi vi skulle også lige nå i føtex.

Men blev til Aftensmad hjemme hos min mor .. VIRKELIG GODT!
vi fik vildt mørbrad! MUMS

Nå men jeg er træt og har ikke rigtig andet og skrive end det her. Så vi ses.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar