onsdag, oktober 31, 2012

Genkendt i offentligheden

Først vil jeg lige starte med at fortælle, at jeg har haft en fantastisk dag. Formiddagen har jeg brugt på at hænge ud med Brian ;) Virkelig en dejlig formiddag, og tillykke med dagen Brian!
Senere var jeg til Kor, og der gik det hele vildt for sig .. nu skal i bare høre :)

Det starter egentlig stille og roligt med at jeg kommer ind på skolen hvor kor undervisningen skal foregå. De andre piger er der allerede, så vi sidder og snakker .. Jeg får talt lidt ud om min sidste Københavner tur og ja, stemningen er god ;)
Så kommer der en folk børn ud fra musik lokalet (jeg gætter på de er dette års sæson af blokfløjte børn), og der er to sjove piger på omkring 7-8år :D
Jeg har lilla leggins på i dag og her kommer så den fine dialog, der startede pga. de lilla leggins ...

pige 1: Har du lilla bukser på?
mig: Ja? (tænker for mig selv, om hun er så dum at hun ikke kan se det)
pige 2: EJ! Er det rigtigt?
mig: Ja ...
pigerne står så og visker og tisker lidt sammen.
pige 2: Men har du ikke været med i Voice?
mig: Jo .. Det har jeg :)
begge piger griner lidt ..
pige 1: Du synger forresten godt.
mig: tak!
pige 2: Må jeg tage et billede af dig?
mig: Ja det må du gerne (griner lidt)
pige 1: Ej hvor er du mærkelig! (til pige 2)
pige 2: TAK!

En skøn dag, i det berømte tegn. Hehe rimelig sødt med de to små piger synes jeg ;)
Og tak fordi i læste med.
Godnat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar