mandag, oktober 01, 2012

Føtex køb ..

Ja tænkt sig hvad man kan finde i føtex .. Det kan godt være at deres reklame sang er irriterende, men lige nu vil jeg give dem ret i at, føtex er sej, de gør mere for MIG!
Jeg har købt:

Friis og Co. støvler .. SÅ FEDE!
Der var både støvler og stilletter, men jeg er mere støvle pige .. Så jeg måtte hoste op med 199.95!!! Hvad giver i mig!? For de her lækre støvler .. Skøn jer i føtex!

To lækre ure fra London..
100 kroner pr. ur. så det er lige til at overkomme. Jeg elsker jo ure så de to her er bare nye stykker, i min lækre samling :) 

Fik også købt nogle basis ting.. Hårfarve, der er tilbud på de fleste. 2 for en. Jeg fik også købt en ordentlig omgang af nyt makeup (det var der brug for), samt nogle øreringe til den der fjer samling af øreringe jeg har.
Senere i dag skal jeg også forkæles .. ikke med køb, men i form af en gave fra min mor. Det er noget spa halløj sammen med min lillesøster .. Vi skal i FISKESPA!
Glæder mig sygt meget, har ALDRIG prøvet det før. 

Men god dag til jer
Jeg glæder mig i hvert fald til min dag! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar