tirsdag, oktober 02, 2012

Forkælelse!!

Ja altså i går var jeg jo i fiske spa, og fik forkælet mine dejlige fødder.
Og mit ansigt sakl selvfølgelig passe dertil .. Lige nu er der kæmpe udbrud af uren hud, da det er tiden på måneden ;)
Så jeg har lavet en ansigts maske, som jeg lige nu sidder med på ..

Her er opskriften på den fantastiske maske, mod uren hud!

1 lille agurk, eller en halv agurk.
1 dl. havregryn
1 skefuld yogurt (gerne fed, da det er til huden)

Først blender du agurk og havregryn sammen, og tilsætter yogurten dernest. Og VUPTI! Så har du en dejlig rensende maske, som skal sidde i en halv times tid.

God aften til jer alle sammen.
Og held og lykke med masken, hvis i får lyst til at prøve den.
ps. Jeg har også farvet håret så hår grænsen passer med det andet ;)

2 kommentarer:

  1. Hej :)
    Jeg er lidt nysgerrig: Virkede masken? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja :D det gør den, bruger den ofte nu ;)

      Slet