søndag, oktober 28, 2012

En weekend i KBH

Så her sidder jeg, lys vågen hjemme hos min veninde.
det har været en fantastisk weekend sammen med hende, her i København.


 
 
 

Vi har hygget på livet løs hjemme hos den søde Michelle, og hvis i synes i kan genkende hende på billederne, så er det ganske rigtigt.. Michelle er en veninde fra Voice :)

Det har været en weekend med lækker mad, musik, lange gåture, en tur i tivoli og bare en masse tøsesnak, sladder og pladder :D
Virkelig hyggeligt, og jeg er en smule trist over, at weekenden allerede er slut!!
Men, jeg glæder mig nu også til at komme hjem til min fantastisk dreng, som jeg savner helt vildt!

God dag
- Emilie Sarah

ps. Hvis i er interesseret i at kigge lidt mere på Michelle, kommer der lige et link her til hendes voice side. http://www.facebook.com/MichelleIsabellaVoiceTv2?fref=ts

Ingen kommentarer:

Send en kommentar