søndag, september 16, 2012

Voice præmiere.

I går var der præmiere på Voice..
Jeg var hjemme hos min mor, hvor vi startede ud med en ordentlig omgang sushi. Ja, jeg er godt nok heldig så meget sushi som jeg har fået her på det sidste. Virkelig lækkert altså!!
Så efter maden var det bade og putte tid for Oskar, han var ikke just tilfreds med det, men sådan er det, når man kun er 2 år gammel.

Kl. 20; VOICE START!!!
Totalt mærkeligt at sidde og kigge på det, når man nu ved hvordan det foregår. Der var få kendte ansigter, og jeg må sige .. HOLD NU OP hvor var de dygtige. Det er en hård konkurrence kan jeg godt lige fornemme da. Tænker bare på hvor nervøse de alle har måtte være. Puh ha, respekt til jer alle sammen! Glæder mig til at følge jer andre! Og mig selv, som i iøvrigt kan gøre på facebook, ved at klikke her.

Lige nu sidder jeg og slapper af efter en god dag i går, jeg skal ned og synge gospel til sen gudstjeneste her om noget tid, så det glæder jeg mig faktisk til. Det bliver lækkert :)
Og i morgen står den på aflevering af Oskar i Fredericia hos sin far, også er det lige direkte til København og være nogle dage ;)
Det skal nok blive godt.
Jeg skriver måske senere i dag, og ellers ses vi næste gang i København :D

- Emilie Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar