mandag, september 10, 2012

Motion ...

Jeg er så dårlig til at hive fat i mig selv og sige .. EMILIE!! NU ER DET NU DU SKAL UD AT LØBE!!!
Men jeg har tænkt mig at komme igang nu igen.

Så i aften skal jeg ud og løbe i mindst 30 min. En god tur. Det bliver godt med noget lækkert musik i ørerne! Jeg kan faktisk godt lide at løbe, det sker bare alt for sjældent! Og derfor har det bare taget overhånd, og jeg kommer slet ikke afsted mere. Det er noget dumt noget.
Udover at jeg skal ud og løbe hører der jo også udstrækning med, og derfor har jeg også tænkt mig 30 min. med mave, ryg, arm bøjninger og udstrækning at musklerne .. Samt en lille omgang hula hop bagefter ;)

Jeg glæder mig helt vildt, for jeg ved hvor glad jeg bliver for mig selv bagefter.
Så det skal nu nok blive godt!
- God dag!

1 kommentar:

  1. Godt løbe karma herfra :)

    Jeg har nomineret dig til Liebster Blog Award :)

    Du kan se reglerne her på min blog:
    http://simoneshverdagstanker.blogspot.dk/2012/09/liebster-blog-awards.html

    SvarSlet