onsdag, september 12, 2012

Liebster Blog Awards..

Jeg er endnu engang kommet med i en eller anden blogger leg. Hvor det jo igen er den søde Simone som har inviteret mig. Faktisk hedder det at være nomineret i denne her leg ;)

Reglerne lyder sådan, at der er 11 spørgsmål jeg skal svare på. Dernest skal jeg nominere 11 andre bloggere, også stille dem 11 valgfrie spørgsmål..
Så jeg går bare i gang ;)

1. Hvad skal en blog indholde, før du gider læse den?
altså først og fremmest så går jeg ikke efter nogen bestemt slags blog. Faktisk kan jeg bedst lige vlogs, fordi de virker mere personlige (måske jeg burde starte en selv?). Men for mig er det super vigtigt, at der er noget intelligens over bloggen, og at det ikke hele tiden bare er sjov og spas. Der skal være noget man kan diskutere eller snakke om. Og billeder er jo altid dejligt :D

2. Hvad kan du ikke leve uden?
Mit hjerte. Det ville i hvert fald være utrolig svært! Mit hjerte er det der holder mig igang, men samtidig er min familie også i mit hjerte.

3. Beskriv dig selv med 5 ord:
Hader sådan nogle.. Nå ..
Smilende, kreativ, omsorgsfuld, betænksom, intelligent.

4. Hvis du vandt 1 million kroner, hvad ville du så bruge dem på? 
Jeg ville være gældsfri også bruge resten på ting jeg har ønsket mig i laaaaang tid. Og det er både ting til mig selv, ting til min familie og selvfølgelig oplevelser og sådan.

5. Hvis du havde tre ønsker, hvad ville du så bruge dem på?
Først ville jeg ønske at jeg havde en krop så jeg bare kunne passe alt muligt fantastisk tøj. Så ville jeg ønske at jeg kunne bryde igennem med min seng. Dernest ville jeg ønske at jeg kunne få skabt mig en dejlig lille familie :) Har jo Oskar nu, men sådan bo sammen, mand kone og børn.

6. Hvis du helt selv kunne bestemme, hvordan ville dit liv så se ud om 10 år?
Et dejligt sted at bo med en mand (jep gift), Oskar og en anden lille og en ekstra i maven. Min musik skulle kører og folk gad at lytte på det. :)

7. Hvem er dit største idol?
Mange vil nok sige deres forældre eller et andet familie medlem. Jeg sige Pauli, som har været min sanglærer i mange år. Han har givet mig troen på at alle kan komme igennem, hvis man arbejder for det, ligesom han har gjort. Han er grunden til at jeg nu er med i Voice.

8. Dine favorit tv-serier?
Okay jeg ser ikke serier? Men gælder Voice? :D

9. Hvilke dårlige vaner har du? 
Jeg knækker nærmest alle de led jeg har i min krop. Knæk knæk knæk.. Ikke super godt og det kan jo gi' bagslag med noget gigt engang. Hvem ved?

10. Hvad gør dig i dårlig humør?
Andre folk der er i dårligt humør .. måske lidt underlig men ja. Jeg er generelt bare glad HELE tiden, og at jeg så kommer i selskab med andre som er i dårligt humør .. Ja, det påvirker mig.

11. Hvad lader du dig friste af?
Hm, ost :)

Det var de spørgsmål. Så skal jeg til at tagge nogle andre.. Men hvem skal jeg tagge? Det må bliver: Ayoe, Anika, Freya, Annette, Michelle, Elisabeth, Maria, Julie, Juliane, Trold og Gry
Og i skal svare på helt samme spørgsmål som mig, hvis i vælger at lege med.

5 kommentarer:

  1. Puha ..
    Nu er det ikke fordi jeg ligefrem er så god til sådan noget, men det kunne da godt være at jeg skulle prøve at være med i dén leg nu hvor du har tagget mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg bestemt du skulle prøve :D haha

      Slet
  2. Du ELSKER når jeg sætter dig til de lege! :D

    SvarSlet
  3. Så er jeg lige nødt til at spørge .. hvordan tagger jeg andre på listen så? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kommentere bare ligesom jeg har gjort :) Do a comment ;)

      Slet