lørdag, september 29, 2012

Jeg er blevet et kedeligt menneske.

Jeg tager ikke mange billeder ligefor tiden, og jeg har heller ikke særlig meget at skrive om. Eller hvad?
Selvfølgelig har jeg noget at skrive til om, og selvfølgelig er jeg ikke blevet kedelig .. JEG har bare meget travlt.

Som i nok har lagt mærke til, har jeg været på skærmen. Jep jeg er med i Voice, som i vidste og det var ikke helt den bedste start jeg fik. Det gik utrolig dårligt til min blind, men alligevel gik jeg jo videre? Så det er jeg super glad for, og jeg vil bare gerne sige at Lene er en fantastisk dame ;)
Jeg kan ikke fortælle jer videre om min deltagelse, men det hele bliver vel godt i sidste ende ikke?
Min rejse i Voice må i jo følge inde på min fanpage www.facebook.com/emsaroto og ellers inde på Voices hjemmeside.
Og det er det i må nøjes med indtil nu :) Der vil ikke være de store ting her omkring det.

Jeg har sunget på sams et par gange, når jeg nu alligevel har været i København området.
Og det har givet pote på en lille smule mærkelig måde må jeg sige.
To piger kom over til mig .. Virkelig underligt .. Ej, de her to piger var måske lidt specielle. De arbejder begge i indspilnings studier, og har begge to givet udtryk for, at de gerne ville arbejde med mig. Det er da for fedt, men pga voice, kan ikke love dem noget lige nu ;) Så det har jeg ikke gjort. Men nu er kontakten jo skabt og det er da dejligt med bekræftelse .. Specielt efter den der start i Voice :D

Tager til København igen den 26-28 okt. Og jeg glæder mig FOR SINDSYGT! Skal bruge tiden sammen med en fantastisk pige, Michelle, som jeg har lært at kende gennem Voice. Fantastisk mennesker og super dejlig :). Jeg glæder mig.
Vi skal klart på sams, og vi har også snakket om at lave noget til Youtube sammen .. Så vi glæder os, og i kan også glæde jer, hvis vi får lavet det der til youtube.

Herhjemme går det godt :) Oskar er dejlig som han plejer og han er jo kommet i dagpleje. Så gang i den og jeg arbejder på at finde noget ordentligt at lave.

Men det passer ikke helt at jeg ikke laver noget .. Jeg har lavet et nyt cover og det skal jeg selvfølgelig nok ligge op herinde, men det bliver i et andet indlæg. I må MEGET gerne kommentere coveret. Men jeg vil gerne indrømme overfor jer lige nu, at jeg var forkølet da jeg indspillede og samtidig så skreg min guitar efter nye strenge, men havde ikke lige nogle..
Så rustne strenge og rusten stemme :) Jeg måtte bare ligge den op!

Vi ses senere ..
for nu vil jeg bruge tiden sammen med familien og Voice :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar