tirsdag, september 04, 2012

Ja godmorgen, eller godnat?

Her sidder jeg så ... kl. halv 4 om natten.
Det er ikke fordi vækkeuret har ringet og det er meningen jeg skal op nu. Næ nej, har en søn som lifligt har råbt og skreget efter mig, her for en halv time.
Går så ud til ham og han beder om noget vand, fair nok, det får han også synger jeg lige kort for ham, og siger han skal putte igen. Han ligger sig også ned, men!
HAN SNAKKER PÅ LIVET LØS!! Og det er bare sådan at jeg ikke kan sove, når jeg ved at han ikke ligger der og sover.

Selvfølgelig er der slet ikke noget galt i, at han ligger der og snakker ligeså stille .. men åh, hvis børn på hans alder dog bare var bedre til at sove om natten (og tro mig, det plejer Oskar at være), så ville jeg blive en rigtig glad forældre ...
men lige nu, der måtte han sgu gerne bare sove tak.
- Emilie Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar