lørdag, september 01, 2012

Godmorgen!

Det er tidligt, eftersom jeg og kæresten først kom hjem fra en lille by tur kl. halv 3 i nat. Men sådan er det. Han skulle møde på arbejde kl. 8 og jeg stod bare op fordi min mor og Oskar var oppe. Desuden skal jeg have gjort både Oskar og mig selv klar, da vi har en tur til Kolding foran os.

Ja vi skal i Kolding storcenter hvor Oskar skal have sin fødselsdagsgave fra min mor. En build a bear. Min mor glæder sig sådan til at se hvad han vælger og hvordan han reagere på det hele.
Oskar er jo kæmpe fan af bamser, så mon ikke den gave nok skal blive en succes?
Jeg har tænkt mig at tage en masse billeder af turen, selvfølgelig.
Senere er der fødselsdag med boller, varmkakao og lagkage .. Rigtig tradionelt hehe. Jeg glæder mig, og der skal nok blive super hyggeligt :)

Når aftenen så falder på og Oskar er blevet puttet, skal jeg til åbningsfest på Lights.
Allan, min kæreste, arbejder som kok på Lights, som er en ny café - restaurant - natclub. Og i aften kl. 22 holder natklubben åbningsfest.
Så der skal vi hen, også må vi jo se hvad der sker af spændende ting og sager. Jeg glæder mig helt vild, men det jeg nok glæder mig mest til, er at være sammen med Mr. Allan ;)
Men hvis i er i Vejle og læser med, så kom da ned forbi og sig hej!!

- Emilie Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar