torsdag, september 13, 2012

Flere dage i København!

Jeg er hjemme i Horsens igen, efter nu næsten halvanden dag derover..
en god tur kan jeg sige ..

Var en tur på Sams bar med nogle skønne piger og drenge i går, og det var helt vildt hyggeligt. Jeg har aldrig været på Sams før og synge, så ja, en gang skal jo være den første. Ej det var super fedt, og jeg havde min lækre nye hue på fra Soul Splash, som i jo så kan se her på et billede :D

Super lækker hue ...
og eftersom folk kunne lide min skøn sang dernede, begyndte jeg at blive kaldt for "hende med huen".. Det var alt i alt en super aften.
Skønne mennesker, dejlig stemning og god musik. Jeg klager ikke.

Min næste tur til København er på mandag allerede .. Puh savner godt nok Oskar super meget. Han var oppe sammen med min far og hente mig her da jeg kom ind med toget. Må indrømme at det var helt ubeskriveligt dejligt at se ham igen! Så skønt.
Man kunne også se han var glad, og selvom kl. var mange hyggede vi lige med noget leg, og sang og spas. :)
Så dejligt at se ham, kan næsten ikke nænne og skulle aflevere ham i morgen .. øvøv

- Emilie Sarah

2 kommentarer:

  1. Det er virkelig en sød hue. :)
    & den klæder dig rigtig godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak :) Ja jeg er også super vild med den selv!!
      Kunne godt tænke mig en i grøn også .. Tænker det ville fremhæve min øjenfarve :)

      Slet