tirsdag, september 18, 2012

Dagen i går..

Jeg skrev 2 indlæg i går, men jeg fik dem aldrig lagt op, fordi jeg skrev dem i mine noter .. Men her får i begge i et :)


Her sidder jeg så i toget, på vej til København igen. Jeg er bestemt ikke træt, selvom det at stå op kl. 8 når man gik i seng kl. 02 er rimelig tidligt.
Jeg startede dagen ud med at få pakket det sidste, også tog jeg mig et dejligt langt varmt bad. Super dejligt, og jeg elsker simpelthen at starte dagen med et bad. Mange i min familie nyder badet om aftenen, men elsker det virkelig om morgenen. Så ja, i bad også ud og gøre sig klar, sådan så man blev en lille smule mere lækker. 
Efter forberedelserne til at blive rimelig lækker til dagen her, fik jeg lyst til at lave en indspilning. Jeg har snakket utrolig meget om Adele på sidste, og lovet jer at der ville komme et cover, men jeg har bare aldrig fået det gjort, det beklager jeg. Men her til morgen efter mit skønne og alt det, tog jeg mig sammen og fik lavet mig et Adele cover. Make you feel my love blev det. Og det ligger og bunder i, at det musik nummer her på det sidste, er begyndt at give en smule mening for mig. Dejligt når tingene giver mening, synes i ikke?
Så fik jeg lagt indspilningen ud på min fanpage på facebook, sådan så i alle sammen kan nyde den. Den er selvfølgelig også på youtube og på bloggen. 

Efter alle forberedelserne, ville jeg til at gå mod tog stationen.. Også selvom jeg vidste jeg ville komme i god tid, men sådan kender vi mig vidst bedst, aldrig i sidste øjeblik. Nej det kan jeg simpelthen ikke klare, det stresser mig helt vildt, og ja, det er der ingen grund til når der jo ikke er noget at stresse over. Fik mig lige en iskaffe mens jeg ventede, og fik også købt noget frokost til turen. 
Men ja sidder her i toget, og der er virkelig mange mennesker med!! Folk står i mellemgangen, så jeg vil sige at jeg er rimelig tilfreds med at jeg bestilte en plads. Der sad en dame på min plads da jeg kom ind, og hvis der er noget jeg hader, så er det at "smide" folk væk fra den plads de nu sidder på, og også selvom det er min egen plads. Ja, jeg bryder mig simpelthen ikke om det. Men sådan er det nu engang, også måtte man jo bare have købt sig en plads. 

Nu når jeg sidder her og skriver, så kom jeg til at tænke på, at det er super lang tid siden at jeg har skrevet sådan et langt "dagbogs" indlæg. Måske i savner dem? Det ved jeg ikke, men i synes sikkert det er skide sjovt at læse om mine Københavner ture ... det er jeg helt sikker på :D

Nå, men 2 timer til jeg lander i København, så skal jeg videre til Amager og slapper lidt af hos en ven. Det glæder jeg mig til, for har været rimelig stresset her de sidste dage pga alle mulige ting der har været. Jeg har bare vendt op og ned på alt, specielt uge dagene!! Men er vi ikke enige om, at i dag er det mandag, og i morgen er det tirsdag? Og i går var det forresten søndag? 
Okay godt så, har da rimelig styr på det nu. Det er super dejligt!
- Emilie Sarah

Hey, her er jeg igen.. jeg holder til på fyn. Godt nok er vi ikke stoppet her eller noget, men jeg synes bare at fyn ligesom er rigtig stor i dag, i forhold til hvad fyn plejer. Det har taget en evighed at komme til Odense, og vi er der ikke engang endnu!! Det er virkelig belastende .. Jeg tager mig en lunch bite imens nyder det fynske landskab ;)
mmmh den smager nu meget godt, og nu er vi også ankommet til Odense. Jeg kan se det blæser udenfor, men lige nu står solen bare lige ind på vinduet, så selvom det sikker blæser en kold vind udenfor, så er der hedebølge herinde! Jeg taget solbrillerne på, fordi ja, solen skinner lige ind og det er super irriterende! Varmen er dejlig, men solstrålerne i øjnene er forfærdelige! 
Burde jo egentlig nok tage mine læsebriller på, men de hjælper ligesom ikke for solen, kun med at kunne læse det jeg skriver ;)

Ja, selvom jeg ikke lige kan læse helt og ordenligt igennem, så kan jeg da i hvert fald se jeg har skrevet meget, og ja, det med at kunne se det, hænger jo så også sammen med at jeg ved jeg har skrevet meget. Har jo trods alt styr på hvad jeg laver :D 
Åh er forresten en lille smule irriteret på mig selv .. Jeg har nemlig glemt mine hører telefoner!! Så jeg kan desværre ikke sidde og hører musik. Se det går mig virkelig på nerverne, og jeg bliver mildest talt sindssyg af det. Øv altså, havde faktisk lige glædet mig til at skulle sidde og slappe af med skrivning og musik. Det blev så kun til skrivning. Sådan er det jo :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar