onsdag, september 05, 2012

dage i København.



Så jeg bruger lige nogle dage her i Hovedstaden ...
Lige nu sidder jeg og slapper af på mit hotel værelse, og ja.. burde nu nok sove, men jeg kan bare SLET ikke fordi jeg har en spænding i hele kroppen, over de ting der skal til at ske.
Men jeg har haft en dejlig dag :)

Har fået mig noget Iskaffe, som jo altid af fantastisk. Sushi også, og ja jeg må indrømme at det bare ikke kan blive en bedre frokost.
Efter jeg fik tjekket ind på hotellet tog jeg ud og besøgt, min helt fantastiske kammerat, og vi fik os en bid aftensmad og en god snak ;) Tilbage igen .. men kunne jo ikke sove, så jeg var lige ude gå. Det var bare rart, men det gjorde jeg nu ikke særlig træt, det er da super irriterende. Skal så tidligt op nemlig ..
Hm.

Men jeg må nu nok hellere tage mig et bad her snart også lige tage en kop kaffe eller the. Måske sove lidt .. bare en times tid.
Men lige nu, der smutter jeg i hvert fald.
- Emilie Sarah

1 kommentar:

  1. Hej Emilie :-) Hvad går du og laver i KBH hele tiden? Du efterlader mig helt nysgerrig, hehe.

    SvarSlet