mandag, september 03, 2012

Blog indlæg nr. 300

Er lige hvad dette indlæg er ... og nu skal i hører!!!

Allan og jeg fik ikke brugt dagen sammen i dag, pga nogle problemer på hans arbejdsplads. Så derfor skal vi i stedet være sammen i morgen :)
Jeg skal til København sent på eftermiddagen og kunne jo godt bruge alle mine formiddag og middags timer med ham den lækre, når nu Oskar er i Dagpleje. Så det er planen, nu vi ikke lige nåede det i dag. Så glæder mig til at se ham i morgen, nu jeg ikke fik ham at se i dag.

Og ja det andet er jo så at jeg skal til København i morgen med overnatning til onsdag. Jeg har nemlig en lang dag foran mig der om onsdagen. Glæder mig super meget til at se hvad der skal til at ske :)
Og det bliver da dejligt lige at komme til storbyen, nu når jeg jo så ikke er der så tit.. Eller? :P

Men jeg har ikke mere end det at sige ..
så god aften <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar