søndag, september 02, 2012

Åbningsfest på Lights.

Ja nu skal I jo også lige have med, hvad jeg brugte min aften på i går. Havde forresten de fine ting fra Allan på også sammen med mine lækre sorte højhælede.
Ja, jeg var til åbnings halløj på Lights i Vejle. Sådan bare i nat klubben.
Afsted sammen med Allan egentlig bare, også sad jeg med noget personale og to søde veninder som lige kom forbi ;)
Det var en god aften. Det må jeg indrømme. Der røg mange Cosmopolitan ned, sammen med lidt forskelligt andet drikkelse .. MEN!!!
Jeg brugte ingen penge .. Fik drinks kort, så det var nu en helt god aften, ja jeg klager i hvert fald ikke!!

Så i dag der har jeg været en lille smule træt må jeg nok indrømme..
Derfor tog jeg også en velfortjent lur, samme tid som Oskar. Skønt siger jeg bare!!

På tirsdag går turen til København igen, og så må vi se hvad tiden bringer ;) Lige nu er jeg meget tilfreds med det der sker omkring mig.
- Emilie Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar