torsdag, august 30, 2012

Undskylder stilheden!!

Ja jeg undskylder virkelig min stilhed her de sidste dage.. Har gerne villet skrive noget, men intet haft at skrive om. I kan nok godt fornemme hvad der herhjemme lige pt foregår ..
Jep, jeg har halsbetændelse ...
Ingen sang stemme til mig lige pt, og faktisk ikke rigtig noget at skrive om. Jeg sover meget af min dag væk, og lever stort set af honning madder, istea, astama medicin, panodiler, allergipiller, penicilin og supper indimellem. Ja tak. Det er da spændende at skrive om?
Slet ikke.
Men kan fortælle jer at min bedring går fremad, og jeg kan snart synge igen ;)
Så helt slemt er det da ikke.

Noge helt andet er, at det er blevet den 30. August .. Og den 30. August 2010 kl. 01.27 fødte jeg Oskar!!!
Så jeg skal synge for ham tidligt. Må håbe jeg er frisk nok til det. Noget af familien kommer til Oskars ynglings aftens spise, lasagne, så han skal nok blive fejret :)
Både i dag, og på lørdag, hvor den står på familie fødselsdag i Vejle.

Jeg glæder mig :)

1 kommentar:

  1. Tillykke med bettemanden.. :D
    Og god bedring med halsen..

    SvarSlet