onsdag, august 15, 2012

Så jeg sidder i toget nu..

og drikker min Vitamin Well med grøn æble smag.
Mh elsker virkelig de drikke, og jeg er vild med ALLE smagene!

Ved i hvad det værste ved at køre i tog er? Hm, det er nemlig det med at være på nettet. Nu har jeg jo boet i Aalborg i et år, og jeg siger jer .. Fra Aalborg til Århus er det bare nitten at køre med! Intet net adgang og ingen salgsvogn der kommer og irriterer en. Det må jeg sige, hvor er jeg glad for at jeg ikke skal den vej mere.

Noget helt andet ..
Det er at når man så kører fra Århus (i mit tilfælde Horsens) til København er begge dele lagt ind. MEN! Hold op hvor er deres internet forbindelse dog dårlig .. Det er helt hen i vejret. Selvfølgelig dejlige at jeg kan komme online, så jeg kan blogge til jer, tjekke min facebook, email og hvad der nu ellers måtte være. Men forbindelsen .. Den er ikke noget at råbe hurra for. Absolut ikke.
Nu er jeg landet i Fredericia, hvor det holder lidt pga. vogn tillæg.
Så jeg må indrømme .. hvis jeg allerede er træt af nettet nu, så bliver det her en MEGET LANG TUR!

Hm, jeg tror jeg skal have Sushi i dag .. Sådan bare out of topic :)
- Emilie Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar