fredag, august 31, 2012

Peacock ørering!

Jeg har simpelthen været så kreativ efter en tur i Panduro.
Det er sådan, at jeg så min lillesøster havde 3 påfugle stilke/fjer, også fik jeg en idé som jeg lige har fået udført. 

Kunne jo ikke bruge min søsters, så var rundt i Vejle i dag og kigge, og da jeg kom til Panduro var der succes. Jeg fandt tre stilke/fjer, noget glimmer i guld og blå, ved hæng og ørerings krog. Det købte jeg, også tog jeg ellers hjem til min mor, og gik igang med at være kreativ. 
Kom lidt glimmer på påfuglen, noget spil med guld og blå, også sætte jeg det hele sammen tilsidst, til en fin ørering.

Jeg har kun lavet én, men har da materialer til at lave en mere. 
Pointen med at have lavet én, er at jeg skal have lavet mig noget vildt hår, også en lille ørering i det ene øre og påfuglen i den anden. 
Et lille tip jeg har fået af en stylist :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar