lørdag, august 11, 2012

Om jeg er træt?

Ja jeg er SÅ træt.
Kan næsten ikke tage mig sammen til at komme i gang, men jeg må hellere, for skal jo hente ham den bette i Fredericia hos faderen. Men lige nu? Så er jeg VIRKELIG træt ..
Kunne ikke rigtig falde i søvn i nat, og det er bare så tidlig morgen for mig lige nu .. Altså kun fordi jeg ikke rigtig kunne falde i søvn jo. Men altså .. afsted skal jeg jo.

Oskar og jeg skal til familiefest i Horsens i dag, og jeg glæder som en lille pige, til at se hele min fantastiske familie, til et brag af en familie fest. Mine kusiner, min fætter og deres børn, mine onkler, min faster og det der hører til. Ja jeg glæder mig bare som et lille barn.
Det skal foregå ude på landet denne gang her, så mon ikke der kommer en lille pattegris med til festen også? ;) Skal nok tage en masse billeder i dag.
Hyggeligt, ja det ved jeg at det bliver.

Men hvad jeg glæder mig mest til i dag, det er selvfølgelig at se min helt igennem fantastiske dreng, som jeg jo bare ELSKER overalt på jorden. Han har brugt onsdag eftermiddag -også til nu sammen med sin far, da jeg jo skulle ting og sager i København. Så nu glæder jeg mig bare til at skulle genforenes på Fredericia banegård, med denne lille fantastiske skabning som han jo er :)

Men jeg er træt ..
og må i gang med at gøre mig klar.
- Emilie Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar