onsdag, august 01, 2012

Nu kalder Vejle igen.

Og jeg har det egentlig okay med det.

Jeg er vokset op i Vejle og i dag holder min kære Onkel grill fest for mig. Det kan godt være at vejret ikke er særlig fantastisk godt, men derfor glæder jeg mig nu alligevel :)
Skønne mennesker og dejligt selskab, det noget jeg kan lide.
.. og nå ja, jeg er forresten i Horsens lige nu.

Min lillesøster og jeg skal snart til og igang med noget hår halløj. Jeg skal flette hende den der krans af hår, eller hvad man nu kalder det. Så gør vi os jo klar og Oskar skal også gøres klar, også er det på bussen! Min lillesøster skal også mod toget, men hun skal til Skanderborg, og jeg skal jo til Vejle. Det bliver fantastisk og sikkert også hyggeligt. Skal nok se om jeg ikke kan få taget nogle billeder, så i kan se hvor hyggeligt vi har haft det :)

- Emilie Sarah
ps. hvis jeg kommer med billeder, skal i ikke blive forskrækket af min Onkels udseende, han er god nok, selvom han ser lidt speciel ud ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar