lørdag, august 18, 2012

Lidt over 30grader

Jeg nyder den danske sensommer ..
Det er ret lækkert med 30 grader (det siger termometeret i hvert fald).

Jeg nyder det med en omgang icetea og en masse Adele. Og det med Adele er faktisk fordi jeg har en tanke om noget Cover med Adele .. Ved ikke hvad endnu, men skal nok blive godt. Har godt nok glemt min mikrofon, det er noget træls noget. For ved ikke helt hvor jeg har glemt den henne?
Men den må jo nok dukke op et sted.

Jeg har forresten været i byen de sidste dage. På Corners i Vejle torsdag og i Horsens på Koks i går aftes. På Corners var der karaoke, og ser du, det var lækkert! Mange helt fantastiske mennesker som jeg holder så meget af at bruge tid sammen med.
F.eks. er der Marcos, som jeg skal til at arbejde lidt med, omkring et cover. Lucky med Jason Mraz. Det skal nok blive godt, og jeg glæder mig helt vildt :) Marcos er en super dygtig sanger, og da en veninde ønskede at jeg skulle lave et cover af Lucky, tænkte jeg straks på Marcos da det er en duet ;)

Men lige nu skal jeg lige have en slapper ..
Med varme, icetea og Adele :)

Her er forresten lige et lille bevis på at her faktisk er varmt!!!
GOD GOD SOMMER!!!!
Husk og nyd det, mens det er her ;)
- Emilie Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar