søndag, august 26, 2012

Ladies night Out!




Det er lang tid siden i har hørt fra mig .. I'm sorry..
Er i gang med noget musik, guitaren og sangen og ja, noget cover er på vej.

Men i går var det Ladies night Out, for min veninde og jeg. Vi hyggede med lidt "kvinde" drikkelse hjemme hos hende ført, og selvfølgelig gang i vendpiben også .. Også videre i byen i Horsens. Jeg var totalt klar, lige farvet håret og sådan.. Jep, det hele spillede.

Så vi starter ud på et nyt sted her i Horsens. Der var polterabend, så da vi piger endelig kom ind, var de bare klar med det samme! Jeg fik da i hvert fald danset til to sange, eller mere ;)  Jeg danser faktisk helst ikke, men okay de var meget fulde og det var nu altså meget sjovt.
derefter videre til hekken, hvor der var lidt for mange mennesker til vi gad blive i længere tid. Men jeg mødte min eneste fætter og hans kone, det var nu meget hyggeligt. Min veninde og jeg drak ud og tog så på koks hvor der var live musik. Super lækkert og der sad vi til musikken holdte. Så på hekken igen :D Men vi gik næsten med det samme, også ned efter en pizza.
God by tur, jeg var i min seng lidt over 4 ;)

- Emilie Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar