onsdag, august 22, 2012

Jeg vågnede i nat.

Og det var til et HELT fantastisk uvejr ...
Det lyder sikker mærkeligt, men jeg synes simpelthen at sådan noget torden, regn og lynild det er så ualmindeligt hyggeligt.

Nå men jeg vågnede først fordi jeg kunne hører regnen SMÆLDE ned. Al den damp fra de sidste par dage, måtte komme ned på et eller andet tidspunkt. Det blev så i nat. Men vågnede pga. regnen der hamrede ned. Så kom der torden. Bulder og brag og det var simpelthen så hyggeligt.
Min kæreste sov her, men kan faktisk ikke huske om han også vågnede? Jeg halv sov nok selv stadigvæk.
Senere kom der også lyn. Og hele værelset blev faktisk lyst op at de lyn der nu kom. Det var simpelthen så flot. Jeg sidder her nu og tænker at jeg burde have rullet persiennerne op, også taget et kig ud af vinduet. Bare sådan så jeg kunne se det helt rigtigt. Men øv, det tænkte jeg ikke over der i nat.

Jeg ved ikke om det er mig der er mærkelig og synes at uvejr er hyggeligt. Men det var i hvert fald dejligt, at Allan var ved mig. Om jeg så var ked af det eller ej :)

Nå, men nu er det morgen og indtil videre sover begge hankøn her i huset.
Oskar sover med numsen op i vejret, gætter på det er sådan de fleste unger sover, da det er sådan Oskar næsten ALTID ligger.
Allan ligger nu egentlig meget normalt, sådan på siden også lidt bøjet i benene ... Ikke noget underligt i det.
Men jeg nyder at jeg lige har mig selv lidt her om morgenen. Det giver tid til tanker, overvejelser, musik jeg bestemmer og bare generelt tid til mig selv :)

God dag
- Emilie Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar