tirsdag, august 14, 2012

I morgen er det Onsdag

Og jeg drager atter igen mod København ..
glæder mig som et lille barn :) Men skulle næste tro jeg snart boede derover, men tja, bor nu altså her i mørke Jylland, Og så sent som i dag har jeg en masse kommune ting jeg skal ordne. Vi må se hvordan det kommer til at gå.
Skal have nogle papire med, som jeg ikke kunne printe ud i går, pga. mangel på sort blæk i printeren. Så skal nå at få det ordnet inden mit møde kl. 10 :s
bliver spændende om jeg kommer til at nå det eller ej.

Udover at jeg nå alt det her i dag, så skal jeg også nå at blive rask, jeg er nemlig bliver sensommer forkølet :( Og det er bestemt ikke rart! Men hold nu op, det synes jeg bare jeg bliver hvert år!

Jeg har fået en dagpleje plads til Oskar, og han skal starte den 1.
Vil jo helst have ham i vuggestue ligesom sidst, men da jeg har tanker om snart at rykke til Vejle, er det bedre med dagpleje. Så skal han ikke vænne sig til alt for mange børn, eller voksne, så afkaldet bliver ikke så slemt så jeg bliver nød til at rykke ham igen.

Åh den store dreng altså ..
Næste sommer er det jo børnehave han skal i. Helt utroligt at tænke på!!

Nå, men vi skal have Øllebrød. ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar