fredag, august 10, 2012

Godmorgen


Godmorgen til en ny dag i København.
I behøver ikke og spørge om jeg er træt, fordi det kan jeg sagtens fortælle jer nu at jeg er.

Jeg ligger på Nørrebro i min venindes families lejlighed. Noget med at den går i arv .. Super småt, men super hyggeligt, også er der 10 skridt (eller noget) ned til søerne. Helt fantastisk altså.
Men her ligger vi så. Jeg prøver ikke at være for højlydt med min trykken på tasterne, for vil jo helst ikke vække folk. Nu har de været så søde at lade mig sove her, også vækker jeg dem bare lort om morgenen, bare fordi jeg er a menneske og en smule spændt på hvad denne dag måtte byde mig. :)

det hele skal nok gå og jeg har styr på det som jeg skal have styr på.
Savner Oskar, men fik lige en "update" besked fra faren i går, om at de havde hygget sig på stranden, og de havde jo også spillet en del musik. Så det lyder til at de rigtig hygger sig :)

Jeg håber i dag at vejret bliver godt, for jeg har ikke rigtig tøjer med til en regnvejrsdag. Så i må lige krydse fingre for mig omkring vejret ..
Og i skal også krydse fingre for noget andet, det må bliver mellem 19-20 :)

Vi ses.
Vil nyde min morgen i ro og mag her i København ;)

ps. mh folk er begyndt at vågne, og vil bare lige sige at hele lejligheden dufter af den mest fantastiske kaffe, som bliver brygget her i huset. Hold nu op, det dufter bare helt fantastisk. Dejlig og helt igennem fantastisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar