onsdag, august 15, 2012

Godmorgen Onsdag..

GODMORGEN!!!!
Jeg skal med toget mod København om lidt. Faktisk kommer jeg til at være fremme næsten 2 timer før jeg skal møde op. Men det har jeg det nu okay med.
Skal nok finde på noget at lave. :)

Efter mit møde herover, skal jeg til et lille UM møde (kan man vidst godt kalde det), og jeg glæder mig bestemt til at sige hej til nogle af pigerne!!!
Bliver simpelthen SÅ spændende!
Årh pyh.

Ellers har jeg det godt. Ikke single mere .. Det er dejligt. Mest bare fordi jeg er så forelsket i den mand. Næsten helt ondsvagt ikke?
Men jeg bor jo hjemme ved min far, og det værste burde jo næsten være, at så er det ikke nemt at have kæresten forbi .. men nej. Det værste er at man føler sig tjekket i hovede og røv!!!
Og når jeg er afhængig af deres bil, og de kører, så stresset far op, Henriette tager lang tid, og jeg skal hører på og beskyldes for alt!
Men det er okay. Jeg vil bare gerne finde noget at bo i snart .. MANGE TAK!!

- Ses
Emilie Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar