torsdag, august 02, 2012

Fanget i Horsens.

Det kan godt være jeg har adresse her, og det er skønt at se sin far og det der hører til. Men lige nu føler jeg mig bare alene og fanget i Horsens.

Måske det virker som om jeg kan lide at være alene, men faktisk så hader jeg det. Jeg ville helst at der var nogen omkring mig hele tiden. Eller i det mindste bare nogen jeg kunne snakke med om aftenen. Min mor er god til at snakke med en om aftenen, eller i hvert fald få mig til at føle at jeg ikke er alene. Men her i Horsens er det som om man er Palle alene i verden, når aftenen falder på.
Min skønne dreng sover, så ingen små barnefødder der løber rundt, ingen lille stemme der kalder, moar moar .. Bare to voksne som passer sig selv. Og når man så siger at man har lyst til at gå ud, så kan man ikke for jeg kender ikke en sjæl i Horsens. Eller det er løgn.
Jeg har min familie, faktisk alle mine onkler, tanter og mine ene faster. Mine kusiner, min ene fætter og deres kærester og børn. Også har jeg min gode veninde.
Men når jeg sidder her en torsdag aften, og bare glor? Jeg har ingen guitar ved mig, og ingen at snakke med, fordi enten sover mennesker, eller også er de i byen og hygge sig ...

Jeg har intet lavet hele aftenen og havde allermest bare lyst til at tage på Corners i Vejle, men jeg er jo fanget i Horsens .. Ligesom jeg var fanget i Aalborg :/
Det gør mig ked af det, og jeg føler mig MEGET alene .. Selvom der er andre i huset end bare mig og min computer .. og en Ginger Ale sodavand. Men stadig .. alene.

ÅRHG!
Jeg har egentlig bare brug for at snakke .. Altså sidde overfor en person og kigge ham eller hende i øjnene og føre en samtale. Sige hvad jeg har brug for at komme af med. Men der er jo ingen der lige kommer forbi mig nu, bare fordi jeg har brug for selskab.
Og jeg er så træt af at jeg ikke bare kunne tage på Corners, fordi jeg er her .. i forfærdelige Horsens. Åh, jeg vil bare til Vejle. Være tæt på det jeg kender, og tæt på mine venner og veninder, er det virkelig så svært at forstå?

- Emilie Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar