mandag, august 13, 2012

Familie(grise)fest

Undskyld mit fravær fra bloggen ..
har haft problemer med computerene herhjemme, da jeg selv har glemt min oplader til min Mac i Vejle.

Men her kommer billeder med tekst, fra familie festen :)

Oskar på have traktor/græsslåmaskine

 SÅ SKUBBES DER!!!!!

En tur på den HELT STORE traktor!!

 En rigtig pige charmør!

 Der steges flæsk på ordentlig manér!

 Sweet kids :)

 Sidder på traktor læsset, på vej ned til fodboldbanen.

 Ud at kører traktor med de skøre ;)

 der læsses af .. Både af passager og drikkevarer ;)

 Mens de voksne spiller fodbold, hygger de små på legepladsen!

 GRIIIIIIIB MIIIIIIIIG!!!!!

 Lidt sandkage til den søde tand!


Også er der aftensmad!!!

Ja, jeg siger jer. Det var en god familie fest. Dejligt at se familie og der var nu også noget at fejre denne gang. Selvom det er der nu altid :)
Tak for en dejlig dag, til min dejlige familie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar