søndag, august 26, 2012

en omgang HTML.

Okay, ja jeg ved godt at jeg sidste gang sagde, at det her med at lave om på mit blogger design nu var slut. Men nu sidder jeg her en søndag eftermiddag, og har lyst til at lege med HTML koder.
Så derfor, har jeg nu tænkt mig at lave om igen igen ..

Noget med farver ..
Et nyt billede af det nuværende hår ..
Og måske noget med sider, og et link til bloglovin, hvor man faktisk kan f'ølge mig .. det er jo egentlig et problem for jer, som hellere vil følge der, også har jeg intet link!!
For dårligt ..

Desuden har jeg jo også fået en facebook side, som også kunne være helt rart at linke til. Godt nok er det ikke min blog, siden henvender til. Men mig som musiker. Kunne være dejligt hvis folk jo kom til at "syntes godt om". Jo flere der er, jo mere succes får man indenfor det man gerne vil have succes indenfor.
Og hvis der er noget jeg gerne vil have succes med, så er det med mit sang :)

Nå..
Men er i klar til en ny omgang HTML? Det er jeg nemlig.
forresten, tjek lige min veninde Ayoe's blog ud, som jeg fornyligt har designet fra top til tå :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar