torsdag, august 16, 2012

En dag igår ...

Jeg undskylder tekst skriften ..
Det er grundet en kopiering, fra mine noter der er skrevet ned i word.


Er det bare typisk mig? 
Ja det er det faktis, at komme alt ALT for tidligt til det jeg skal. Altså, lige nu sidder jeg ved nordisk film, i receptionen. Skulle først møde ind kl. 11.30 .. Som kl. jo SLET ikke er endnu. Men da jeg jo skulle hele vejen fra Horsens og herover, så måtte jeg jo tage afsted tidligt, sådan så jeg var sikker på at komme i god til.. Og god tid? Ja det må du nok sige.. Jeg var her på Nordisk Film kl. 10.20. Damn..
Så ja, i kan jo nok gætte jer til at jeg bare sidder her og feder den. Eller, jeg sidder egentlig bare og keder mig! Kigger på folk, kigge ud af vinduet.. Føler mig som en dum dum jyde der bare sidder her og glor.. Sådan er det.

Det bedste ved at sidde her og glo, der er alle de sjove mennesker der kommer forbi :D
Thomas Blachman så mig lige i øjnene.. Han er ikke særlig høj da. Og nu kom ham der Andreas fra Live fra Bremen lige gående .. Rimelig cool må jeg sige. 

Men ja, her sidder jeg, og venter og venter .. Mine øjne bliver faktisk mere og mere tunge. Har bare lyst til at ligge med ned i de her røde sofaer også bare .. SNORK!!!! Udover det hele. Men det går jo nok ikke. 
Men træt? Jo tak, det er jeg bestemt. Og en lille smule sulten må jeg jo nok indrømme. 
Jeg savner også min kæreste. Han burde have været med :P hehe han er så sød :) Det er han virkelig. Lækker fyr!

Nå, men det kunne godt være jeg skulle til at ligge computeren fra mig, så det ligner at jeg er totalt klar, når de kommer efter mig her om en halv times tid. Det bliver spændende at se hvad der skal ske. Også for jer da :) Specielt for jer faktisk :D hehe

- Emilie Sarah
ps. Åh nej dog, der kom lige en mor gående forbi med en lille nyfødt godte. Damn, jeg bliver simpelthen bare skruk af det. Forfærdeligt. Specielt fordi nu har jeg en kæreste!! ARGH Forfærdeligt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar