søndag, august 05, 2012

Emilie Sarah, who am I?

Jeg hedder Emilie. Kommer fra Vejle, men bor lige pt i Horsens. Jeg er mor til en fantastisk dreng som hedder Oskar. Jeg er sanger og spiller også gerne på instrumenter, men er nu bedst til at synge. Jeg elsker farver, og kan godt lide at gå i farver. Jeg er ikke særlig god til sminke, men jeg prøver så godt jeg kan, så jeg ikke går rundt og ligner en jubel idiot. Jeg er født den 28 december 1990 og som lille var jeg godt træt af min mor, fordi hun ikke havde holdt mig inde i maven noget længere tid. Jeg har blå-grønne øjne, og det er faktisk forskelligt, hvilken af de farver der er mest dominerende, kommer an på tøj og lys. Jeg synes læbestift er fedt, men går ikke rigtig med det. Jeg farver mit hår, så den der kedelige leverpostejs agtige hårfarve går en smule til grunde. Jeg plukker ikke øjenbryn, og det er så sandt som at jeg har 10 fingre og 10 tæer. Jeg er en idiot til matematik, men alligevel en lille ørn til HTML-koder. To ting der egentlig burde følge hinanden lidt? Men ikke hos denne pige. Jeg er kun 159 cm høj, hvilket gør at jeg sagtens kan tillade mig at gå i høje hæle til hverdag, uden det set forfærdeligt ud. Jeg er ikke god til sport, hellere noget kreativt. Jeg er spejder, og jeg slipper det nok aldrig helt .. Elsker sammenholdet og det at være i fri natur med folk man holder af. Jeg har gået med togskinner i et halvt år, pga fejl observering af mine tænder. Jeg vil rigtig gerne giftes en dag. Jeg elsker kultur, og ville for alt i verdenen ønske at jeg kunne komme i teateret noget oftere, men det er dyrt, og jeg har ikke mange penge. Alene mor og arbejdsløs .. vi lever på kontanthjælp. Don't feel sorry for us :). Jeg har 2 dårlige vaner .. Jeg knækker mine led, og jeg bider negle når jeg er en smule nervøs. Jeg bruger læse briller +1. Jeg kan ikke stoppe med at spise bolcher, hvis først jeg er begyndt. Jeg går ikke rigtig til Festivaller, det interessere mig ikke som sådan. Jeg er ikke god til at gide at se film, så vil jeg hellere skrive. Jeg elsker sko og tøj, og jeg har super meget af det! Jeg er ikke den største fan af brus, har aldrig været det og bliver det nok aldrig. Jeg sætter pris på god mad, og jeg ved hvad jeg ikke kan lide .. KETCHUP! Jeg fletter håndtasker, igen noget kreativt. Jeg er et familie menneske, og jeg sætter pris på min familie. At de er her for mig og jeg for dem.

Men mest af alt er jeg bare Emilie :)
en ung pige på 21 år, mor til Oskar og sanger..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar