tirsdag, august 07, 2012

Der sker så mange ting ..

Og jeg er ved at være så træt i kroppen og sindet pga det ..
Nu skal jeg til København igen, og jeg ved ikke hvor "afslappende" det blvier, men det bliver dejligt alligevel lige komme lidt væk fra det hele.
Oskar skal ned til sin far fra i morgen aften til lørdag morgen. Hm, kommer til at savner min lille spunk, men er sikker på de nok skal hygge sig :)
Jeg derimod skal indtil videre, ikke lave det vilde i morgen. Hygge med min søn og nyde den sidste dag, før han tager afsted. Det er det dagen skal gå med.

Nå, men i dag har Oskar og jeg hygget os i stuen, og ja den ligner noget der er løgn!! Gider ikke til at rydde det op, men det kan jeg blive nød til nu her efter vi har spist. Vi har nemlig bygget hule under det store spisebords arrangement. Super hyggeligt!
Så har vi siddet derinde med vores rugbrødsmadder og vandflasker og hørt musik på computeren :D Og faktisk var det ikke engang min idé.. det der med hulen. Nej, det var Oskar der sagde byg hule, også tænkte jeg .. Jamen selvfølgelig skal vi da bygge hule :) Rigtigt mor og søn hygge!

Men nu skal vi altså til at spise aftensmad ..
Så jeg smutter :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar