mandag, juli 23, 2012

Vejle Kalder ...

Jeg er på vej tilbage til min mor og helt fantastiske dreng ..
Mine fødder er ømme, og jeg er helt vild træt. Nu må jeg se hvad jeg finder på når jeg kommer hjem.

Men det har alt i alt været en fantastisk dag, og jeg har det godt indeni mig selv. Jeg tager snart tilbage til den skønne hovedstad, også er det spændende hvad der sker. Men træt og en smule sulten er jeg, og jeg glæder mig til at se min dejlige søn .. og alle mulige andre også :)

Lige nu holder toget i ringsted, og jeg med et som kører til Esbjerg, så jeg må lige huske og stå af og skifte i Middelfart. Jeg tog bare det nærmeste tog med jylland. Mine ømmer fødder kunne ikke lige klare mere, så sådan måtte det jo være.
Jeg fik brugt formiddagen i København med en veninde og hendes veninde .. Min veninde hjalp lige med nogle små ting før jeg skulle til møde, så det hele har bare været godt i dag :)

Jeg ved faktisk ikke rigtig hvad jeg skal skrive, andet end at jeg nu er på vej hjem, og snart kommer igen til København ;)
- Emilie Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar